niedziela, 19 października 2014

Sówka z modeliny- zawieszka

Cześć!


Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejną zawieszkę, a mianowicie sówkę :) Zrobiłam ją dla koleżanki na urodziny. Mam nadzieję, że będzie się jej podobać :/ Lepienie tej sówki sprawiło mi przyjemność, więc od dziś zaczynam serię lepienia zwierzątek! Mam wrażenie, że nie wyjdzie to najlepiej, ale no cóż... warto próbować :) Trzymajcie za mnie kciuki i nie przestraszcie się, gdy w kolejnym poście Waszym oczom ukaże się jakiś potwór :D




Czy macie może pomysł, jakie zwierze mogę ulepić? xd

Lena :)


6 komentarzy:

  1. Świetny blog, moje klimaty, masz niesamowite pomysły. Zostawiam obserwację ;3.

    ~Zapraszam do mnie!
    http://kunpowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulep dla mnie króliczka!!! :D
    Jak takiego zrobisz, to wstawię go nawet na swojego bloga ;>
    swietna ta sówka ;p
    + obserwuje ;)
    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sowa ;* Świetny blog, pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sliczna !:* mozes ulepic slonia ! :* albo aligatora ! Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń