sobota, 14 lutego 2015

*Książka*Postać*Wyobraźnia, czyli 3 w 1

Cześć:) No to bez zbędnego pisania: chcę wam przedstawić moją pracę na wyzwanie modelinowe na blogu modelina moje hobby... LINK DO WYZWANIA :)No i może od razu się przyznam, że postacie to moja słaba strona. Więc pierwsze zdjęcie to dziewczynka odwrócona tyłem siedząca na książce :)
   Tutaj książka od spodu :) Chciałam, aby wyglądała jak stara, pozłacana książka z której złoty lakier 
   odpada ;D

   No i oto ona... Jakaś poczwara nie z tego świata. Miała wyglądać na przestraszoną...


 Tutaj chciałam pokazać "przypalone" boki kartek w książce i pozłacane boki okładki ;)

   No a tutaj cała "dziewczynka" :)
 
    Przerażona jakimiś potwwwwornymi opowieściami z książki!

   Miś który się błyszczy jak olej.

    Z innego profilu...

   ♥

    No i z góry...

    No i książka na książce ;)

    No, to temat był Książka*Postać*Wyobraźnia... Postać? Dziewczynka. Książka? Dziewczynka na niej. No a wyobraźnia? No, można sobie WYOBRAZIĆ, o czym dziewczynka myśli bądź czemu ma minę jakby zjadła jakieś nieświeże ogórki. No to tyle :) 

Ps. Planuję otworzenie nowego bloga, rozpoczęcie TEGO WSZYSTKIEGO na nowo :) Ale to są dopiero plany, więc jeszcze najprawdopodobniej zmienię zdanie 1039082349834 razy. 

A, no i życzę Wam miło spędzonych walentynek! 

No i muszę się jeszcze pochwalić, że mam dziś urodziny więc idę świętować!

Lena ♥

3 komentarze: