niedziela, 4 stycznia 2015

Tutorial na croissanta z czekoladą :))

Dawno tu nie było jakiegoś tutoriala! No to zaczynamy :)

    1. Robimy kulkę z koloru kremowego :)
 
    2. Formujemy taki płaski trójkącik (nie musi być on równy)

    3. Przycinamy górne rogi i robimy takie oto kreseczki:

    4.Cieniujemy...

    5.Z drugiej strony też możemy lekko pocieniować ;)
 
    6. Lekko zwijamy zaczynając od góry, powinno to wyglądać mniej więcej w taki sposób:

    7. Ciach w pół!
 
    8. Wyciągamy trochę środka cyrklem, wykałaczką czy czymś tam...

    9. Rozrabiamy sobie fimo liquid i zabarwiamy (ja zrobiłam to suchą pastelą)

I gotowe! Szybkie i banalne. Muszę się pochwalić też, że do mojej świnki przyszło trochę pieniążków, więc jest już 320 zł! 


6 komentarzy:

  1. Śliczne :D Cudowny blog i bardzo pomocny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajny pomysł! Bardzo przydatny blog. Będę wpadała częściej.
    Zapraszam: http://stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, choć ja bym radziła cieniować po zwinięciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jaki śliczny!!! Mniam! Uwielbiam czytać Twojego bloga, masz tyle wspaniałych pomysłów! To dzięki Tobie zaczęłam lepić, twój blog bardzo inspiruje :)

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń