środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie roku 2014

No, to chyba czas podsumować ten rok! A w zasadzie to kilka miesięcy, bo bloga zaczęłam prowadzić w lipcu :)  Dobra, do rzeczy bo przynudzam... Wstawiłam Wam tu zdjęcia wszystkich moich prac z 2014 w kolejności chronologicznej ;3

    1. Hamburger link do pracy :)

    2. Kanapka link do pracy :)

    3. Naleśniksy KLIK!
 
    4. Panna Cotta czy coś tam xd link

    5.  Zapiekanka TAJEMNICZY LINK

    6. Pizzzza :) co to ?

     7.  Potworki ♥ zobacz!

    8. Ciasteczko:) linczek
 
   9. Sówka linka do pracy ;D


    10. gofer
   11.  Ciastko,czy coś tam xdd zobaczysz?

     12. Kawałek torciku z owockami :)
 
    13. Lód z modeliny :)  ->link
    13. Tacka z daniami świątecznymi kliknij! :)


    I tutaj kilka nowych prac:



To koniec! Nie wstawiłam zdjęć prac na konkursy,ale dobra... No to tyle! 
Szczęśliwego nowego roku!

4 komentarze:

  1. Nawzajem - szczęśliwego nowego roku! :) Bardzo dobre podsumowanie, widać jak prace stają się coraz lepsze. Najbardziej podoba mi się kawałek tortu z owocami i oba lody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzoo♥ Muszę się przyznać,że jestem Twoją fanką i można powiedzieć,że przez Ciebie moja przygoda z modeliną się rozwinęła. Korzystam często z różnych porad umieszczonych na Twoim blogu, więc jest to dla mnie wielki zaszczyt, że tu zajrzałaś. Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy New Year! Ślicznie! Suuper lepisz! Twoje prace są piękne!!! :)

    OdpowiedzUsuń