środa, 10 grudnia 2014

Lód z modeliny + co ze Świętami ?

No to tak, dziś chciałabym Wam pokazać loda :D To jest drugi lód z modeliny jakiego stworzyłam (nie chcielibyście zobaczyć pierwszego...) Czy jestem z niego dumna? Średnio. Ale jeszcze z lodami nie skończyłam!




Święta z modeliny?

Myślałam ostatnio jak to będzie ze świętami... Czy będą może jakieś świąteczne ulepki? Może kilka... Jakoś tak nie mam ochoty lepić nic świątecznego, jeszcze "nie czuję" tego klimatu. Nawet nie mam zbytnio czasu, bo zajmuję się teraz pracą na konkurs. Niebawem możecie spodziewać się efektów moich starań :D


Lena ☺

1 komentarz:

  1. Kocham Twojego bloga! Wow! Ten lód wygląda, naprawdę realistycznie! Jutro powinna przyjść mi paczka ze Sklepik Dla Was, więc na pewno spróbuję ulepić coś. Może zrobię pokazanego przez Ciebie gofra lub ciastko...? :)

    http://lusiablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń