sobota, 29 listopada 2014

Praca na Candy u Michuzi :)

 Cześć! Chcę Wam przedstawić moją pracę na Candy u Michuzi :) Baner wstawiłam (spójrz w górę! )  Biorąc udział w tym Candy biorę udział w wyzwaniu , którego temat to ludzie,domy i uczucia. Mam nadzieje,że moja praca spełnia wymagania :) A jeśli ktoś by nie mógł dojść, co konkretnie chciałam przedstawić, to już mówię. Otóż jest to karykatura kobiety. Jest człowiekiem, czyli, że należy do tematu "ludzie". Ma zamiast rąk narzędzia do sprzątania, czyli, że można by ją zaliczyć do tematu "uczucia" , ponieważ zapewne jest zmęczona :D Za nią są domy, a to oznacza, że należy również do kategorii "domy". To pierwsze Candy, w którym biorę udział... Trzymajcie kciuki :)









Życzę powodzenia również innym uczestnikom. Jeśli możecie oceniajcie moją pracę w komentarzach :)

Lena ♥





4 komentarze:

  1. Wspaniale, trzymam mocno kciuki :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Ale to jeszcze trzeba podlinkować wpis z pracą na blogu 'modelina moje hobby' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! Pomysłowa jak nic! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite! Mogłabyś ulepić jakiegoś piska specjalnie dla mnie? (wiem,że nie lubisz robić zwierząt) ;*
    http://piesczaruje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń