niedziela, 21 grudnia 2014

Skandynawia :)

Witojcie! Pragnę Wam dziś zaprezentować moją pracę na wyzwanie modelinowe ,,Szlakami Kultur-Skandynawia" No, co tu dużo pisać... Oto ona :




Bardzo się starałam nad tą pracą. Całość wykonana jest z Astry. A tak dla jasności... objaśnię,co jest czym :D 


1.Fale morskie unoszące łódkę :)
2.Łódź wikingów!
3.Konik z Dalarna, czyli Dalahäst
4.Flagi krajów wchodzących w skład Skandynawii (od lewej, od góry : Szwecja, Norwegia,Finlandia, Islandia)
5.Renifer ♥
6.Logo szwedzkiego sklepu (chyba wszystkim znanemu) IKEA ;)
7.RYYYYYBAAAAAA!
8.Coś świątecznego z Laponii,  czyli Pan Piernik...
9.Coś również świątecznego-Candy Cane

A, no i jeszcze baner:

Mam nadzieję,że moja praca Wam się podoba. Jeśli nie to piszcie, co zrobiłam źle :)A tak ogólnie, to

 WESOŁYCH ŚWIĄT!

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna i pomysłowa praca. W dodatku z mojej ulubionej Astry :-) Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę! Całkiem inna w pomyśle! Też życzę powodzenia, i fajnie, że bierzesz udział! :-)

    OdpowiedzUsuń